Zwartwaterdefilm.nlZwartwaterdefilm.nl
    Wat is heet

    Top 10 e-commerce YouTube-kanalen die u zou moeten volgen

    March 16, 2022

    7 manieren om marktonderzoek te doen met LinkedIn: Social Media Examiner

    February 15, 2022

    Het grote verhaal: de hypocrisie van merkveiligheid

    February 14, 2022
    Facebook Twitter Instagram
    Friday, March 31
    Facebook Twitter Instagram
    Zwartwaterdefilm.nlZwartwaterdefilm.nl
    • Home
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Reclame
    • Twitteren
    • YouTube
    Zwartwaterdefilm.nlZwartwaterdefilm.nl
    Home»Reclame»Het grote verhaal: de hypocrisie van merkveiligheid
    Reclame

    Het grote verhaal: de hypocrisie van merkveiligheid

    BjornBy BjornFebruary 14, 2022Updated:December 2, 2022No Comments2 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Merkveiligheid heeft een hypocrisieprobleem. Een show met geweld – zoals ‘Criminal Minds’, de politieprocedure over seriemoordenaars – kan adverteerdersdollars van grote merken aantrekken. Ondertussen worden nieuwsverhalen over de oorlog in Oekraïne of Black Lives Matter gemarkeerd, terwijl merken advertenties tegen die inhoud omzeilen.

    “Maar wanneer gaat de industrie BS bellen op de dubbele standaard voor merkveiligheid?” schreef hoofdredacteur Allison Schiff in een column over het onderwerp. In de aflevering van deze week bespreken we de reacties die ze kreeg op haar column. Als we ingaan op de nuances van merkveiligheid, roept dat vreemde mediavragen op over hoe blokkeerlijsten schaalverkleining en kostenstijgingen stimuleren.

    En merkgeschiktheid houdt ook verband met voortdurende zorgen over transparantie. Vooral op streaming-tv hebben merken vaak niet de transparantie op showniveau die ertoe kan leiden dat ze zich afmelden voor bepaalde soorten inhoud (zeker niet op het niveau dat ze aan de digitale kant kunnen hebben).

    Maar ook uitgevers van digitale media hebben een hekel aan het gebrek aan transparantie van leveranciers van merkveiligheid en de merken die ze gebruiken. Door niet te weten welke zoekwoorden merken blokkeren, is het voor uitgevers een uitdaging om geld te verdienen met hun berichtgeving over actuele gebeurtenissen, van oorlogen tot sociale bewegingen.

    Samenvattende detailhandel

    Ondanks de inflatie en de angst voor een recessie – en enkele behoorlijk vreemde jaar-op-jaar vergelijkingen – vestigden Black Friday en Cyber ​​Monday dit jaar online verkooprecords.

    Maar binnen die records zijn er enkele opmerkelijke veranderingen in consumentengedrag, meldt AdExchanger Senior Editor James Hercher. Zo hebben detailhandelaren dit jaar meer kortingen gegeven dan vorig jaar, toen merken door tekorten in de toeleveringsketen terughoudend waren met het aanbieden van kortingen omdat ze al moeite hadden om aan de vraag te voldoen.

    Ook spreiden veel merken hun verkopen in plaats van ze te concentreren op Black Friday. Maar als supply chain-tekorten vorig jaar de naam van het spel waren, zijn de magazijnen dit jaar volgepropt. Het kan tot januari duren – en de bijbehorende 70% korting op uitverkoop – voordat iedereen echt kan zien hoe het kerstseizoen eruit zal gaan zien.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Bjorn
    • Website

    Related Posts

    Laat je meeslepen in opwinding; Twitter biedt enorme freebies voor Q4-aankopen

    January 11, 2022

    Strip: Surveillance-reclame | AdExchanger

    November 4, 2021

    Geeft Apple echt om privacy?

    November 2, 2021
    Add A Comment

    Leave A Reply Cancel Reply

    Keuzes van de redactie

    Top 10 e-commerce YouTube-kanalen die u zou moeten volgen

    March 16, 2022

    7 manieren om marktonderzoek te doen met LinkedIn: Social Media Examiner

    February 15, 2022

    Het grote verhaal: de hypocrisie van merkveiligheid

    February 14, 2022

    YouTube-updates in 2022 zou elke Content Creator moeten weten

    February 13, 2022

    Abonneer u op Updates

    Over ons
    Over ons

    Iedereen vergelijkt levens op sociale media en wil het perfecte lichaam, perfecte imago, perfecte outfit, perfect leven - we streven naar deze perfectie, en het is zo ongezond omdat perfectie niet bestaat.

    Onze keuzes

    Top 10 e-commerce YouTube-kanalen die u zou moeten volgen

    March 16, 2022

    7 manieren om marktonderzoek te doen met LinkedIn: Social Media Examiner

    February 15, 2022
    Sociaal
    • Facebook
    • Twitter
    • Pinterest
    • Instagram
    Facebook Twitter Instagram Pinterest Vimeo YouTube
    2022 © Zwartwaterdefilm.nl Alle rechten voorbehouden

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.